مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

شهردار منطقه ۳ شهر کرمان از افتتاح بوستان خبرنگار طی هفته جاری خبر داد.

بوستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، رامین امیرمداح گفت: اهمیت و نقش خبر و خبرنگاران برای بهبود وضعیت شهری و توسعه همه‌جانبه آن بر هیچکس پوشیده نیست.

شهردار منطقه ۳ کرمان بیان کرد: مساحت بوستان خبرنگار یک هکتار است و با همت و تلاش شبانه‌روزی معاونان و نیروهای معاونت‌های حمل و نقل و امور زیربنایی و خدمات شهری منطقه ۳ این مجموعه با طراحی جدید و متفاوت آماده بهره‌برداری است.

امیرمداح ادامه داد: بوستان خبرنگار به آبنمای هارمونیک، وسایل تندرستی، نمازخانه، پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی، آلاچیق، مبلمان پارکی، نورپردازی، سرویس بهداشتی، زمین‌های ورزشی، فضای سبز جدید تجهیز شده است.

وی اظهار کرد: مسیر دوچرخه‌سواری طوری طراحی شده است که دوچرخه‌سواران از زیرگذرهایی که ساخته شده عبور می‌کنند و این طراحی علاوه بر جذابیت برای دوچرخه‌سواران، زیبایی فضای پارک را نیز دوچندان کرده است.

شهردار منطقه ۳ کرمان گفت: به همت واحد فضای سبز منطقه ۲۰۰ درخت ناندینا و ۵۰ درخت جوالدوز برای اولین بار در شهر کرمان در بوستان خبرنگار در منطقه ۳ شهری کاشته شده است که سازگار با آب و هوای کرمان است. بیش از ۵۰ هزار گل همیشه بهار و اطلسی ایرانی و تعدادی درخت و درختچه از قبیل یاس هلندی، سردوس و یوکا در این بوستان کاشته شده است که به سیستم آبیاری قطره‌ای مجهز شده‌اند.

امیر مداح تصریح کرد: در بوستان خبرنگار مسیر تردد افراد کم‌توان و همچنین وسایل تندرستی برای استفاده آنها نیز مهیا شده است. برای ایمنی بیشتر کودکان و آسودگی خیال خانواده‌ها، فضای بازی کودکان با نصب کف‌پوش ایمن شده است.

شهردار منطقه ۳ کرمان ادامه داد: نماد با موضوع قلم و خبرنویسی در این بوستان نصب شده و همزمان با افتتاح پارک از آن رونمایی خواهد شد. ورودی این پارک با طاق سبز به شیوه‌ای طراحی شده است که فضای مناسبی برای برگزاری جشنواره‌ها و مناسبات مختلف خواهد بود.

کد خبر 526403

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha